Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення товарів належної якості
Обмін та повернення:
Товари належної якості та які не підійшли з будь-яких причин (фасон, розмір, колір та ін.), підлягають поверненню та обміну протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару при дотриманні наступних умов:
- відсутності слідів експлуатації та носіння, плям та інших забруднень, заломів, запахів парфумерії;
- збереження товарного вигляду та споживчих властивостей;
- Наявності оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів, бирок.
Вартість витрат на повернення/обмін товару оплачує покупець.
* Обмін/повернення товару у разі виробничого браку проводиться за наш рахунок на ідентичну модель. Подібні випадки бувають дуже рідко, тому що ми перевіряємо товар перед відправкою, проте ми несемо за шлюб повну відповідальність. Претензії щодо заміни браку приймаються лише у випадку якщо брак був виявлений на пошті у присутності співробітника, про що було складено відповідний документ та зроблено фото браку.
*У разі відмови від отримання(повернення) з незалежних від нас причин із суми оплати буде утримано суму у розмірі 60грн/од.товару.
Зверніть увагу! Товари з ознаками використання або з пошкодженими ярликами обміну та поверненню не підлягають.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.